История Терран
История Протоссов
История Зергов
StarCraft - FOREVER!
7x Team Logo
 
 
 Авторизация
Регистрация
Новости
Команда
Файлы
StarCraft 2
Статьи
Стратегии
Библиотека
Юмор
Редактор карт
Партнеры
Реклама


 Коментарии

Готовится к выходу обновление 1.3!



Отправил: RedSwarm @ 2011-03-01 00:35:23 Просмотров новости/комментариев: 1563

Готовится к выходу обновление 1.3!

В данное время идет работа над обновлением 1.3.0 для StarCraft II: Wings of Liberty. В первичной тестовой версии обновления заметно улучшится интерфейс меню «Вступление в игру», появятся элементы новой элитной лиги и некоторые изменения, связанные с игровым балансом. Кроме того, обновление будет содержать исправления некоторых неполадок. Ниже вы найдете более подробную информацию об обновлении:

Основные:

  • Новая лига "Гроссмейстеров" была добавлена для Рейтинга 1на1. Эта лига представляет собой 200 лучших игроков в каждом регионе.
    • Игроки будут автоматически переведены в лигу "Гроссмейстеров" вскоре после того, как начнётся новый сезон, и будут оставаться в лиге "Гроссмейстеров" до конца сезона. Если игрок из лиги "Гроссмейстеров" наберёт слишком много бонусных очков из-за бездействия, он будет автоматически удалён из лиги и другой игрок заменит его место в лиге.
    • Лига "Гроссмейстеров" может быть просмотренна любыми игроками в новой Лиге и Рейтинге > "1x1 Гроссмейстеры"
  • Размер максимального количества бонусных очков был уменьшен для организованных (Основных) команд.
  • С этого момента лиги будут заблокированы, до последней недели сезона. Результаты игроков не будут накапливать бонусные очки и не будут двигаться выше или ниже или из Дивизиона в течении этого периода.
    • Это позволит игрокам сосредотачиваться на том, чтобы продвигаться в их текущей лиге, не будучи продвинутым в течение заключительных недель сезона, и бороться с самых низших лиг постепенно достигая самых высоких.
    • Игроки до сих пор могут использовать накопленные бонусные очки, которые они накопили.
  • Данные о Рейтинге с предыдущего сезона могут быть просмотрены новые Лиги и Рейтинги > Последний Сезонный счет
  • Новые "Иконки" лиг были введены для индификации ранка девизиона. Иконки будут отображать Топ 8, 25 и 50 Игроков в каждом дивизионе.
  • Количество проигрышев больше не показано в страницах Профиля и Рейтинга для игроков ниже Основной Лиги.
     
  • Присоединение к Пользовательской игре(Custom Game).
    • Некоторые улучшения/изменения были сделанны для присоединения к Пользовательской игре(Custom Game):
      • Подробная информация о панеле "Подробно" была удаленна с этой страницы. Подробная информация по карте теперь отображается внутри подсказки для каждой игры.
      • Players can now bookmark their favorite custom games! The number of times a game has been bookmarked will be shown in that game's tooltip.
      • Игроки теперь могут использовать закладки для своих любимых пользовательских игр! И сколько игра была добавлена, столько и будет показано в этой игре подсказкой:
        • Рекомендуемые: Наша команда всегда находится в поиске новых игр, которые очень являются очень веселыми. Наши избранные игры показаны на этой странице.
        • Наиболее популярные: Отображение всех типов игры, с самой популярной игры будут отображаться вверху списка.
        • По категории: На этой странице можно просматривать пользовательские игры, основанных на категории.
        • Вверх до ближайшей(Up & Coming): Эта страница отображает игры, которые другие игроки рекомендуют, но еще не стали популярными.
        • Fun or Not: From this page you can automatically join a random new Custom Game. After the game, players using Fun or Not are asked to recommend the map (or not). Recommending maps helps get them onto the Up & Coming page.
        • Забавно или нет(Fun or Not): На этой странице вы можете автоматически входить в новую случайную пользовательскую игру. После игры, игроков, просят рекомендовать карту используя кнопки забавно или нет. Рекомендуя карты вы помагаете увидеть их на Вверх до ближайшей(Up & Coming) странице.
        • Закладки: Используйте эту страницу для просмотра карт помещённых в ваши закладки.
    • Поиск опция была добавлена в интерфейс "Присоединиться к пользовательской игре".
       
  • Обсервер и Реплей интерфейсы:
    • Новые панели теперь доступны при наблюдении или просмотре реплея воспроизведенной игры 1на1. Добавленно выпадающее меню которые появляются если ты Лидер группы, их можно переключить с помощью горячих клавиш..
      • Панель имени игрока: Отображает имена игроков, команду, расу, цвет, и лимит (Оверы/Саплаи/пилоны, ну в общем понятно).
      • Панель краткой статистики: Постоянно показывает статистику игроков такие, как Ресурсы, Армия по Лимиту, Количество убитых юнитов, или АПМ(количество кликов за минуту).
    • В играх 1на1 для обсерверов(наблюдателей), некоторое время будет отображаться в верхнем правом углу количество ресурсов
    • Теперь вы можете переключаться между отдельными игроками или командами блок при просмотре повтора или наблюдения.
       
  • Ачивки
    • Все достижения в серии компании "Крылья свободы: Brutal " и "Крылья свободы: Hard" теперь покажут список того, что миссии у вас завершены и индикатор исчезнет.
    • "Liberty Completionist Hard" и "Liberty Completionist Brutal" достижение в настоящее время окончательно для достижения в "Крылья свободы: Hard " и "Крылья свободы: Brutal" серии компании.
       
  • Настройки игры
    • Новая вкладка управления доступно в меню "Параметры". Вы найдете настроки для мышки, клавиатуры и скорость прокрутки карты в этом новом меню.
    • Новая опция меню доступно на вкладке игры, чтобы изменить Бинды основной группы клавиш и кнопок. Теперь их можно скрыть полностью всего лишь несколькими щелчками мывшки.
    • Существующие опции меню на вкладке Gameplay tab для Menu Bar Clickable теперь также поддерживает скрытие панели меню.
  •  

    Баланс:(Перевиду завтра я уже устал...)

    • GENERAL
      • Players can no longer hide units by setting them in a close proximity patrol (Viking flower).
         
    • PROTOSS
      • Mothership
        • Units leaving the Mothership's Vortex are now un-targetable and immune to damage for 1.5 seconds.
      • High Templar
        • Khaydarin Amulet upgrade (+25 starting energy) has been removed.
      • Zealot
        • Charging Zealots will now hit fleeing targets at least once.
           
    • TERRAN
      • Battlecruiser
        • Movement speed increased from 1.406 to 1.875.
      • Bunker
        • Build time increased from 35 to 40 seconds.
      • Tech Lab
        • Stimpack upgrade research time increased from 140 to 170 seconds.
           
    • ZERG
      • Infestor
        • Health increased from 90 to 110.
        • Fungal Growth
          • Stun duration decreased from 8 to 4 seconds.
          • Damage increased by +30% vs. armored units.
          • Now fires a missile instead of being instant cast.

     

    StarCraft II Editor Improvements

    • Improved loading times for some custom maps with complex tech restrictions.
    • The compiled script memory has been split into a separate block from the global/local stack block. Additional improvements will be made to provide more memory space in the future.
    • Command card editor and actor event editor will now be less vulnerable to data errors from changes made in future patches.
    • The game cursor now remains visible while loading maps.
    • Additional options can now be configured using the command card editor.
    • Additional cheats are now available in-game when using Test Document.
    • Additional data is now saved out by the data editor to overrides made in arrays of structures to try to prevent unintended changes made to the original data from breaking it.
    • Debug outputs are now displayed in the editor and in-game when using Test Document.
    • Reworked Game Variants dialog to be more user-friendly:
      • General tab has been removed. This text did not appear anywhere in game.
      • Attributes tab has been split into Game Attributes and Player Attributes.
      • Attribute UI now more closely reflects the game lobby.
      • Default values are now enforced as necessary based on Player Properties.
    • New trigger actions have been added:
      • Set Camera Data: Changes the active camera data settings, as defined in the Data module.
      • Show/Hide Resource: Shows or hides the specified resource in the UI.
      • Lock/Unlock Status Bar: Forces or resets all status bars for a player to a specified state.
      • Set Random Seed: Sets the random game seed to the requested value.
      • Enable/Disable Selection Type: A new UI Editor action to disable the various ways that players can change their selected unit.
    • New trigger functions have been added:
      • Convert Game Hotkey: Looks up hotkey as text.
      • Convert Game Asset: Looks up asset path as text.
      • Add On Child: Returns the child unit attached to the specified parent.
      • Add On Parent: Returns the parent unit attached to the specified child.
      • Catalog Entry Is Default: Returns if the specified entry is a default.
      • Catalog Field Value Get As Integer: Converts the requested field data into an integer, if possible.
    • Test Document preferences can now configure an explicit random seed value.
    • Automatic backup feature (Preferences > Documents) now includes a User Folder location option, which corresponds to a folder named EditorBackup within your StarCraft II documents folder.
    • Units can now specify a revive cost that will override an ability specific cost. Revive cooldowns & charges located on the unit will now be attached to the unit being revived.
    • Instant larva-style training will now charge resources properly.
    • Upgrades modifying units produced by Arm Magazine, Build, Merge, Morph, Train, and Warp Train abilities are now fully supported.
    • The Chance field in effects is now upgradeable.
    • Support for browsing Battle.net "Featured" and "Up And Coming" maps in the Open Document window has been added.
    • Added a text preview pane to the text editing controls.
    • Added additional states to behaviors, Set Unit State, and Unit Classification Check triggers to determine if a unit is detectable or shown by a radar.
    • Added armor to the Unit Property and Unit Type Property triggers.
    • Added Weapon Damage and Weapon Speed Multiplier triggers.
    • Added support to refresh all buffs of the same type when adding a new instance by using the new "Refresh Stack" flag.
    • Added a "Wait to Spend" flag, which is enabled by default, to effect abilities so configure whether orders wait until a cooldown or charge becomes available before they create their effect.
    • Added an "Offset Area by Angle" flag to search effects to adjust the angle of the search based on the locations involved.
    • Added an Idle Command to unit data to configure what order the unit performs when idle.
    • Added an actor message to allow models to change their hit-testable status.
    • The Player Property and Modify Player Property triggers can now disable the cost for each resource type.

     

    Bug Fixes

    • Battle.net
      • Fixed a bug where some Bronze players weren't gaining enough points for wins and were losing too many points for losses.
         
    • Gameplay
      • StarCraft II will continue running if corrupt textures/models/sounds are encountered.
      • Conversation skipping and trigger skipping now share the same hotkey.
      • The notification that a player left the game during a paused game is no longer delayed until the game is unpaused.
      • Cheat codes now only accept official names.
      • Unit response sounds are now updated immediately when the selection changes.
      • Unit death will no longer show units on the other side of line of sight blockers that weren’t already visible.
      • Units now follow a transport if the transport fills up and they have no other orders.
      • Units inside a bunker no longer disappear if the bunker is destroyed and surrounded by force fields.
      • Units can now be revived multiple times.
      • Hero buttons are now displayed while a hero is dead if they are revivable. Clicking on the button while a hero is dead will either select the building reviving it or cycle between buildings that can.
      • Revivable abilities now show revivable units all the time. If they cannot currently be revived, the buttons are shown disabled.
      • The revive ability now works with multiple dead units.
      • Revived units now properly dispatch a trigger event when killed again.
      • Added additional information to unit tooltips in the tech trees.
      • An alert has been added when MULEs expire.
      • An alert has been added when the Chrono Boost buff expires.
      • An alert has been added when the Spawn Larva buff expires.
      • Fixed an issue with not being able to land where you just lifted off if there was a nearby unit.
      • Fixed an issue where you could push hold position units by move/hold position spamming.
      • Fixed an issue to prevent force fields from pushing units during construction.
      • Fixed an issue with Creep destroying more foliage than it should, and made foliage destruction by creep faster.
      • Fixed an issue with custom global hotkeys in grid profiles overlapping with unit command buttons.
      • Fixed an issue placing Terran add-on buildings when multiple buildings were selected.
      • The stalemate timer will now reset when any player gathers resources, researches an upgrade, produces a unit, constructs a building, or destroys an enemy building.
      • Additional stalemate warnings are no longer displayed when the game ends in a stalemate.
      • Flying cloaked units are no longer revealed as detected when shown through the fog of war.
      • Vespene Geysers that are taken by your opponent and are under the fog of war no longer randomly flash on and off on the mini-map.
      • Enemy buildings completed while being revealed due to friendly unit death will now properly create snapshots in the fog of war.
      • Casting Neural Parasite on a Zerg Egg will not cancel the spell until after the egg completes its transformation.
      • Changes made to autocast abilities while a unit is under the affects of Neural Parasite are now reset to their default state when Neural Parasite ends.
      • Queuing multiple targets with 250mm Strike Cannons will no longer result in the Thor being stuck until the cooldown ends.
      • SCVs can no longer resume construction on buildings while inside bunkers.
      • Workers gathering minerals can no longer continue to harvest minerals if they are pushed away by a force field.
      • Orders issued to unload units from a Medivac onto itself can now be canceled if the Medivac is scanning for units to heal.
      • The Harvester count in the income leader panel now updates correctly.
      • Bi-directional transformations (i.e. those used by Vikings, Siege Tanks, and burrowing units) are no longer shown in the production leader panel.
      • The resources from salvaged bunkers are no longer counted towards the resources lost in the units lost leader panel.
      • The Mute OS Microphone button has been removed from the voice options page.
      • Tech trees now show icons for units that are produced by a building and display the names for units that are unlocked by a building.
      • Using Edit Box Trigger Dialogs should no longer generate trigger errors.
      • Media keys can no longer be bound to a custom hotkey.
      • Hotkeys configured in a mod are now loaded properly without having to open the Hotkeys menu.
      • Mouse-based hotkeys are now handled properly when the cursor is over the mini-map.
      • Mouse-based hotkeys bound with modifiers are now displayed correctly in the Hotkeys page.
      • The hotkey for the Cancel button is now displayed when targeting with an ability if the Command Hotkey Text option is enabled.
         
    • StarCraft II Editor
      • Fixed an issue where editor control files could not be loaded in all languages.
      • Fixed an issue with pasting text values in the editor.
      • Fixed an issue where certain data fields would not list all possible values.
      • Fixed an issue where the editor would crash after pasting a placed unit.
      • Fixed a crash using the Unit Weapon Firing validator.
      • Player Properties will no longer allow all 16 players to be User/Computer, which is not supported.
      • Animations in the previewer will now display using localized text.
      • Game and player versions of the cooldown & charge triggers now interpret time values correctly.
      • Sounds played simultaneously for multiple players via the Play Sound trigger can now be heard properly.
      • Increasing the maximum number of charges with an upgrade no longer increases the current number of charges.
      • Setting a unit’s training progress to 100% will no longer cancel the training.


    Источник: BlizzardWebTeam(Russian Comunity)




    [1]
    Коментарии:
      
    Гость @ 2011-03-02 17:23:41


    ip: 109.254.67.*
    http://eu.battle.net/sc2/ru/blog/1959710 оно и у Близов пока не переведено:)
      [7x]~Zer@tuL~
    @ 2011-03-01 13:27:57

    One Winged Angel


    Изменение анимации микоза у инфестора - феерический бред.
    На ютубе видео есть, где показывается как корейцы сталкерами с блинком запросто он микоза уворачиваются. ппц.
      bedny
    @ 2011-03-01 12:18:31


    Поясняю: многие косяки из первого крафта перековали во второй. К примеру, вультур вертится вокруг санкена, кол в километре от него выскакивает, а хиты всё равно снимает. То же самое будет делать зилот в своей "отчаянной атаке": теперь от него не сдриснешь никак. Помню, с редким злорацтвом наблюдал танк против зилота один на один, когда первый зарешал второго. Это как раз тогда, когда учил танки стрелять на ходу. Вот это было бы справедливо! А в анонсированном патче я увидел только бессмысленное закручивание гаек.
      polarized
    Гость @ 2011-03-01 11:08:38


    ip: 79.175.18.*
    я чет не понял, что за возможность зилотам дали, подскажите пожалуйста
      bedny
    @ 2011-03-01 10:38:06


    Ну профи бесплатно работать не будут )))
      Evilhog
    Гость @ 2011-03-01 10:20:57


    ip: 77.120.37.*
    Зилотам сделали подарочек...
      [7x]Злобный Head
    @ 2011-03-01 01:55:48

    Бессмысленный и беспощяд


    эх мля, стим пак теперь 170 секов, ну ёптель
      [7x]cmd.exe
    @ 2011-03-01 01:01:17

    Command Executive.


    Нет не машинный, переводил сам, угрохал полтара часа... Как до переведу, или близзы до переведут поправлю, а пока ремарки только для меня оставленны...
    И я как-бы не профессиональный переводчик...
      Paleos
    Гость @ 2011-03-01 00:51:47


    ip: 94.244.191.*
    А обновы жду, кхайдариновый кристал и так не сильно помогал, но с зилотам удобней станет, с вортексом двузначно.
    Стимпаки порезали как и бункер ;).
    А вот инфестору стан кажись слишком сильно понерфили.
      Paleos
    Гость @ 2011-03-01 00:48:18


    ip: 94.244.191.*
    Машинный перевод?
    Спасибо, но по-моему тогда проще самому перевести через переводчик, имея английский оригинал, потому что в таком переводе смысл почти не ощущается.
    [1]

      Добавить комментарий

    Имя*:
    Email:
    Icq:
    Местонахождение:
    Сколько будет 6х6?:
    Комментарий*:

    7x Top

    7x pts rating
    2499 protoss
    [7x]KpeHgeJIb
    protoss KpeHgeJIb.359
    2499 pts
     
    Stat: 119-96
    Rate: 55.35
    2349 terran
    [7x]Control
    terran control.341
    2349 pts
     
    Stat: 355-315
    Rate: 52.99
    2192 protoss
    [7x]QuanChi
    protoss QuanChi.484
    2192 pts
     
    Stat: 482-465
    Rate: 50.90
    2077 protoss
    [7x]Smith
    protoss smith.269
    2077 pts
     
    Stat: 290-257
    Rate: 53.02
    2008 protoss
    [7x]Nerazim
    protoss Nerazim.2325
    2008 pts
     
    Stat: 266-250
    Rate: 51.55
    1693 protoss
    [7x]IGG
    protoss Motörhead.647
    1693 pts
     
    Stat: 144-136
    Rate: 51.43
    1573 protoss
    [7x]Lipton
    protoss Lipton.725
    1573 pts
     
    Stat: 81-84
    Rate: 49.09
    1046 zerg
    [7x]jonk
    zerg jonk.178
    1046 pts
     
    Stat: 75-75
    Rate: 50.00
    709 zerg
    [7x]Harius
    zerg LiquidHarius.21800
    709 pts
     
    Stat: 42-7
    Rate: 85.71
    257 zerg
    [7x]Masamune
    zerg Masamune.571
    257 pts
     
    Stat: 11-1
    Rate: 91.67
    224 terran
    [7x]Surprise
    terran Surprise.698
    224 pts
     
    Stat: 12-7
    Rate: 63.16
    165 zerg
    [7x]T1Mmi
    zerg TiMmi.736
    165 pts
     
    Stat: 29-19
    Rate: 60.42
    54 zerg
    [7x]Krash
    zerg Krash.903
    54 pts
     
    Stat: 2-3
    Rate: 40.00
    1355 terran
    [7x]Leon
    terran Leon.1216
    1355 pts
     
    Stat: 218-220
    Rate: 49.77
    1108 zerg
    [7x]Igon
    zerg SevenXIgon.103
    1108 pts
     
    Stat: 48-50
    Rate: 48.98
    928 zerg
    [7x]CrazyRabbit
    zerg CrazyRabbit.780
    928 pts
     
    Stat: 39-26
    Rate: 60.00
    807 zerg
    [7x]Raven_gg
    zerg Ravengg.625
    807 pts
     
    Stat: 35-30
    Rate: 53.85
    560 random
    [7x]Fen1kz
    random Fenlkz.514
    560 pts
     
    Stat: 58-46
    Rate: 55.77
    290 protoss
    [7x]Ashbringer
    protoss Ashbringer.2446
    290 pts
     
    Stat: 9-20
    Rate: 31.03
    162 protoss
    [7x]Kanzler
    protoss Kanzler.870
    162 pts
     
    Stat: 5-4
    Rate: 55.56

    События

    Waiting info...



    Информация


    Администрация:
    -
    -

    Новинки

    Последние Новости

    Новое на форуме

    Последние статьи

    Новые файлы


    Друзья
    Реклама


     

    © 2002-2016 7x.ru StarCraft information site.
    7x Engine version 1.7.1 Alpha build 4 .

    Копирование информации только с прямой индексируемой ссылкой на наш сайт!
    Идея проекта: . Разработка - 7x Team.

    Рекомендуемое разрешение - 1280x1024 при 32bit. Минимум - 1024x600 при 16bit.
    Поддерживаемые браузеры: IE 7.0+ и аналогичные
    Дата генерации - 30.09.2016 @ 21:35:58 MSK. Страница загружена за 0.144916 попугая.

    И помните - StarCraft Forever!

     

    Яндекс.Метрика Rambler's Top100 Яндекс цитирования

    карта сайта